Mys kväll!!!!

Varit en hel dag med mamma idag och det va verkligen behövligt, fick lite annat och tänka på för stunden.

Sen vart det även en sväng till IKEA med killen också efter han hade slutat jobbet.
Och nu har jag dragit på mig mys kläderna och har precis släng på en ansiktsmask lite ta-hand-om-mig-själv kväll.

Passade på och köpa hem lite nya ansiktsmasker när jag va ute med mamma förut så kände nu att det kunde va skönt med lite mini spa och bara mysa.

Lite mysigt nu när det börjar bli mörkt tidigt på kvällarna är väldigt mycket mys faktor över det =)
Kan tänka mig att det kommer bli mycket tända ljus och film kvällar nu under hösten för min del.

Jag tycker ju igentligen inte om kyla och massa regn och sånt för jag är mer en sommar människa men det är ändå något över hösten som gör att man inte kan låta bli och älska det =)

Ne ska väl fortsätta med mitt lilla mini spa här nu.

Hoppas iallafall att alla har en jätte mysig kväll

Love Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0