Härliga sol!!!!

Underbart väder ute idag men va riktigt kallt i morse närag gick upp bara 6 grader ute så va inget och hurra för men sen så vart det mycket varmare ute så va härligt.

Har som sakt jobbat idag mellan halv elva och två och va riktigt skönt och va tillbaka och jobba i köket igen efter och varit hemma så länge.

Jobba med Mirella idag så idag gick teckenspråken för full fart hehe Mirella som jobbar hos oss är döv så får därför prata teckenspråk med henne men är kul då jag gick en ett årig teckenspråks kurs när jag gick på gymnasiet och har inte haft tillfället och prata det på flera år så är kul nu när man får användning för det igen.

Lite ringrostig är man hehe men kommer fort tillbaka plus Mirella lär upp en mycket på nytt plus jag frågar ofta vad som är tecken för olika saker istället för och behöva bokstavera hela tiden blir lätt jobbigt efter ett tag. men nu har tecknen börja flöda på bra så nu går det lite bättre.

Lite tråkigt bara att man är så stel i fingrarna när man tecknar just nu men är väl så när man är ovan, men ju mer jag får teckna ju mjukar och fortare går det i händerna på mig =)

Jaha då va det fredag igen då sjukt va veckorna går fort nu för tiden, jag som sakt jobbar ju hela helgen mellan 11-14 i köket men det som är lite skönt när man jobbar så hela helgen blir inte förstörd bara för att man jobbar, men tror nog det blir skapligt lungt här iaf.

Ne nu ska jag ficka lite här hemma

hoppas alla får en bra fredag och helg

Love Linda


Kommentarer
Postat av: wictoria

sv; Jag tar brunutansol precis vid hårfästet också :) Hårbottnen lämnar jag dock orörd och kan störa mig på att den är så vit i jämförelse :P haha :) Kram!

2011-09-20 @ 10:00:23
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0