God förmiddag!!!

Vakna ännu en dag med ångest och bara känner för och dra täcket över huvudet, men sånt går inte.
Så började dagen i morse med och försöka slita upp mig själv och fixa lite kaffe som jag alltid gör på morgonen.
Och som vanligt så fanns ingen hunger överhuvudtaget så blir väl som det varit sista tiden lever på kaffe hela dagen.

Det ända som jag känner att jag kan dricka utan och få knäpp med ångesten, har börjat märkt på mig själv att jag kollar innehållet på allt jag köper nu förtiden hur mycket kolhydrater och fett m.m det är i allt, känns verkligen inte kul.

Blir bara mer deprimerad av och veta att jag börjar få tillbaka mina ät problem mer och mer, men försöker kämpa på men just nu är det verkligen skit jobbigt.

Vågar inte berätt för mamma heller hur det har börjat bli just nu, för att hon ska slippa känna denna stress och oro som hon hade förut när allt var som värst, ändå känns det jobbigt och inte berätta för henne då jag alltid pratar om allt med min mamma.

Har iallafall gjort mig i ordning nu och sitter och väntar på att mamma ska ringa, får se vad vi hittar på idag ska iallafall klippa henne och min styvfar senare sen.

Imorgon blir det och jobba några timmar och sen så jobbar jag min helg i köket också ska bli skönt och få jobba lite igen efter att ha varit hemma i två veckor på grund av ryggen.
För att min chef kände jag behövde va hemma en vecka till så ryggen skulle bli ordentligt bra.

Ja har väl inte så mycket intressant och skriva om mitt liv just nu. Hoppas på det vnder lite snart iallafall så man kan ha lite kul och skriva om

Hoppas alla har en underbar dag

Love Linda


Kommentarer
Postat av: wictoria

Men va rar du är!! Tack så mycket <3 Du är jättefin med dina isblå ögon & mörka hår, saknar det när jag ser hur fint det är på andra :) KRAMAR

2011-09-08 @ 15:19:11
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0