tjoho!

Lägger med alla!? hoppas det är bra, själv har jag haft en super mysig idag med min stumpa.
Först så mötes vi upp utanför hos mig sen tog vi en promenad upp på stan för och sedan ta och fixa på brännan lite på vårat stamställe som vi alltid solar på.

Efter det så vart det lite tjejsnack ute på ett fik med kaffe och massa gossip =) alltid lika trevlig när jag är med pullan min =) har alltid lika mycket och prata om.

Sen vart det in på affären för och handla lite innan vi gick vidare hem till mig så vart det lite mer snacka.

Och när min kära vän sen hade åkt hem så börja jag med maten sen vart det äta lite med älsklings Nermin =)

Har sen suttit vid datorn och läst massa bloggar och nu kom jag ut från duschen för en stund sen óch ska nu lägga mig till rätta i soffan hade jag tänkt och kolla lite på tv och mumsa på min Ben & Jerry som jag köpte förut på vägen hem.

Ja det va väl vad min dag hade och erbjuda =)

hoppas alla har en bra kväll

Love Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0