Mulen dag!!!

Dålig som vanligt på och blogg vet inte vad det är med mig nu förtiden, känns lite som att jag har lagt ner bloggen. Intalar mig själv varje gång att jag ska bli bättre på att blogg mer.
Men som vanligt så blir det samma sak varje gång.

Fullt upp med jobb och allt möjligt just nu så känner inte man har tid sen glömmer jag lätt bort ibland att jag ens har en blogg haha, börjar bli lite senil tror jag.

Idag blir det iaf och träffa en tjejkompis och sen dra iväg och sola lite måste lägga på lite på brännan man har lyckats få någorlunda =)

Så just nu sitter ´jag och lyssnar på musik och dricker lite kaffe, och väntar på stumpan ska bli klar och komma hit så vi kan dra upp på stan sen och slänga in oss i solariumet.

Hoppas alla har en super bra dag även om det är mulet.

Får se om jag slänger in något inlägg senare ikväll sen.


Love Linda

http:// http://www.youtube.com/watch?v=-SLM6oR8eu0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0