Hej på er!!!

Har inte bloggat på hela dagen då jag har jobbat idag, och sen efter jobbet så träffa jag mamma och syrran en stund och sen handlat.
Sen kom Nermin hem från jobbet och då åkte vi iväg och slängde massa skräp på återvinings centralen så vi fick bort lite av allt skit i förrådet som vi har rensat bort.
Men har fortfarande massor och kolla igenom som inte ska va kvar men får ta mer i veckan.

Och nu ikväll så har vi ätit lite och nu sitter vi vid varsin dator och glor och är jätte sociala mot varandra haha.

Blir snart och kolla klart på Jersey Shore eller hur det nu stavas och sen lägga sig och försöka sova, då det blir upp tidigt imorgon igen för och jobba några timmar.

Ja som ni märker så har inte min dag varit så intressant men tänkte iallafalla göra ett inlägg och berätta lite hur min dag sett ut

Love Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0