God kväll!

Då har man precis ätit lite mat då, satt fint i magen måste jag säga =) idag så har jag som sakt jobbat sen när jag sluta så gick jag ner till min arbetskamrat Fia i köket och åt lite lunch och prata lite.sluta med att jag vart kvar där tills hon sluta.

Sen tog vi sällskap hem och hon följde med in till mig en stund innan hon skulle iväg och hämta sin son på dagis.

Annars idag har jag inte gjort så mycket bara varit hemma och tagit det lungt på eftermiddagen och sen blev det jag laga lite mat när Nermin kom hem vid halv 7 ungefär.

Och nu sitter jag framför datorn och läser lite bloggar och pratar med folk.
Blir nog och slänga sig framför tvn snart resten av kvällen.

Ska ju upp och jobba i morgon igen så blir och sova om några timmar.

Hoppas alla har haft en bra dag och får en bra kväll

Love Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0