Så skönt!

Och vakna och va ledig idag känner verkligen det behövs just nu, vaknade tidigt idag och håller just nu på och tvättar lite som jag inte har hunnit med och göra på jätte länge då jag har jobbat så mycket, så fick passa på nu och det va behövligt kan jag säga fasiken va mycket tvätt det va.

Ska boka en tid till och tvätta senare ikväll med så ska jag dra med alla badlakan och sängkläder och överkast m.m är lika bra och tvätta så mycket som jag kan nu medans jag ändå är ledig och det behöver bli tvättat det med.

Annars idag vet jag inte vad som händer messade min humla för en stund sen för och kolla om hon vill ses en stund idag då jag har tid och träffas så får se om jag får något mess av henne snart och ser om hon har tid och ses en sväng, skulle behöva träffa henne en stund dricka lite kaffe och få snacka av sig lite.

Annars kanske jag drar till jobbet och träffar Fia en stund som jobbar om jag orkar.

Ne vart ett kort inlägg just nu men skriver kanske senare

Love and Kisses

Kommentarer
Postat av: Johanna

Trevligt och träffa dig :) Börja blogga på nattstad nu ist :)

2010-10-05 @ 22:15:59
URL: http://nattstad.se/babyjohanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0