Tjoho!

Och som vanligt så är man dålig på att uppdatera bloggen som vanligt.
Det som har hänt på sista tiden iaf är att jag har gått klart i verkstaden nu hade min sista dag förra fredagen, så nu va mina 6 månader slut

Har börjat gått på timmar igen på boendet som jag är vikarie på till i slutet på juni då jag börjar på sommar schemat till i slutet på augusti.

Sen blir jag helt arbetslös tyvärr, men har planer på att börja på fordon skola till hösten om körkortet hinner bli klart till dess annars får det vänta ett tag till.

Har precis fixat klart mitt körtillstånd så har börjat nu med och försöka ta mitt körkort så gott folk håll er borta från vägarna snart för snart är jag ute och övningskör haha

Annars så lever väl livet på som vanligt här, på onsdag nästa vecka fyller man år då ett år äldre usch och tvi hela 26 år blir man men men blir äldre på papper men inte i min personlighet hehe. så jag har bestämt mig jag stannar vid 26 nu hur mycket jag än kommer fylla framöver haha.

Brås på min far tror jag han är likadan han är som en 25 åring men är snart 50 så vem säger att man inte kan leva livet bara för att man blir äldre, min pappa är ett gått exempel på den saken.

Och med kärleken rullar det på strålande =) efter snart 7 månader är jag fortfarande som nykär.
Han får mig alltid och skratta har mycket roligt ihop jag och hjärtat mitt.

Händer väl att det är små tjafs ibland men det har ju alla.

Skönt att det äntligen börjar bli sommar, älskar verkligen den här årstiden man träffar mycket folk umgås och har kul, sitter på uteserveringar m.m helt underbart.

Ne nu ska jag inte babbla på så mycket mer väntar på lillebror som ska komma hit snart och klippa sig och umgås lite.

Är ju helg nu oxå så får se vad man hittar på för kul.

Hoppas alla har en underbar helg.

Puss o kram



Kommentarer
Postat av: i

Du uppdaterar inte så ofta :/

2010-05-31 @ 20:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0