Sommar!!!

Jaha så sitter man hemma i sin ensamhet och glor på film, ska jobba imorgon mellan 7:30-21:30 och karln har dragit i väg till en kompis och dricker lite öl och här sitter man ensam, fan va trist ska jobba lördag och söndag och hade ju tänkt lite filmkväll eller något nu ikväll eftersom man ska jobba hela dagen och kväll en imorgon och sen dag på söndag men var ändrade planer då killen skulle dricka öl med grabbarna.

Va ju inge vidare kul så vart en rätt tråkig fredag nu känner man, sitter och små tittar på datorn och går en film på tv som man tittar på lite från och till med.

Har små ångest för och behöva jobba i helgen känns inge vidare eftersom alla typ börja sin semester idag och ville hitta på något och jag måste jobba i helgen.

Gick bra för föra helgen jag jobba för då tog alla det ändå lungt och kille passa på och ville umgås med mig eftersom jag skulle jobba hela helgen och knappt kunde göra något så vart film mys typ hela helgen. men nu blev det ju ångest för att alla skulle hitta på något och jag sitter inne en fredag kväll och gör inte ett dugg och har tråkigt, nog försöka gången på länge man har ångest och tycker det är trist och jobba helg. Bara för alla hittar på något och för att jag är ensam ikväll imorgon kommer man ju va lagom trött efter jobbet plus att man iaf inte hinner göra så mycket för måste försöka lägga mig tidigt då jag ska upp kl 6 söndag morgon och åka och jobba kl 7.

Ne ska väl inte beklaga mig mer nu länge sen man skrev iaf.
Ska fortsätta kolla på filmen nu och sen försöka lägga mig skapligt.
Känns ju lagom kul om killen kommer hem sent bara och jag har lagt mig och jag isf vaknar och sen inte kan somna om och sen upp tidigt som fan.

Kommer ju bli lagom sur då, det som jag hatar mest med och jobba helg om ens kille är ute och har kul med kompisarna och sen kommer hem sent när man ska upp tidigt.

Ne forsätta med mitt nu, hoppas alla har en super bra helg iaf

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0