Söndag!!!

Ligger i soffan och slappar med datorn i knät, kollar lite på nätet och sneglar på tvn från och till.
Sitter och väntar på att min man ska komma hem som är iväg och hjälper en kompis med sin bil.

Va en trevlig stund med Sara igår vart massa prat och skratt och jag va rätt övertrött igår så satt och skratta åt allt även om det inte va kul.

Tyckte så synd om Sara när hon kom igår va halv storm ute, så sånt väder så min port till trappen knappt gick och stänga igen så fick stänga igen den med tvång.

Hoppas på att det ger sig snart med detta väder kommer bli kaos snart om det kommer fortsätta att komma såna här stormar.

Idag iaf så har jag inte gjort så mycket,duschat och gjort mig iordning för mig själv och diskat och plockat lite.Så nu är det lite bättre här hemma men skulle behöva städa oxå men orkar inte idag.

Annars så blir det mest bara och mysa idag, laga lite god mat sen men mannen min =) och kolla på massa film.

Och imorgon ska jag iväg och lunch bowla med min älskade mamma och lillasyster, för syrran har lov den här veckan som kommer så då ska vi passa på att hitta på någe vi tre.

Så det ser jag fram imot, ne nu orkar jag inte skriva så mycket mer skriver kanske mer senare eller så skriver jag någe imorgon.

Kolla tv och slappa nu och hoppas på min man kommer snart

Hoppas alla haft en bra helg

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0