Solig vinter dag!!!

Väntar just nu på min älskade lillasyster som ska komma hit och umgås med mig en stund =)
ska bli kul va länge sen vi sågs bara hon och jag så blir nog mycket prat.

Vill oxå passa på och säga till Ida gumman som har det svårt just nu, att jag tänker på dig vännen och finns för dig. du är otroligt stark och ser upp till dig som orkar kämpa på och hålla humöret uppe.

Det blir snart bättre gumman det lovar jag

Jag är stolt över dig vännen min =) har tankar på er båda.

Ne ska fixa mig lite nu och sen vänta på syrran kommer

Hoppas alla har en super bra dag i det fina vinter vädret.

puss o kram


Ps. vill bara tacka Bettan min oxå för den fina komentaren hon har skrivit oxå i ett av mina tidigare inlägg, du är underbar vännen min =) massa kärlek till dig d.s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0