Go morgon!!!!

Då har man varit vaken ett tag då, vaknade tidigt idag. sitter och väntar på att kaffet ska blir klart
Så ska väl dricka lite kaffe och sen ta och duscha och göra mig iordning

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, skicka ett sms nu på morgonen till min humla gumma iaf får se om hon svara lite senare så har honi nga andra planer idag så blir det ävl och dra till henne och snacka lite skit.

Annars idag så blir det bara och fixa lite här hemma känner att jag bara skulle vilja riva ut precis allt i lägenheten och bara ta en rejäl stor städning. Men får bli nån annan dag men ska försöka och ta nån dag i veckan och ta storstädning lägga ner några timmar och bara fixa.

Äntligen nu är mitt kaffe klart :) satt fint med kaffe.
Härligt att det är så fint väder ute idag, men märks att hösten sakta börjar smyga sig på
Älskar hösten men älskar och väldigt mycke värme så är lite tråkigt att sommaren börjar ta slut
Vet inte vart den här sommaren tog vägen.

Längtar efter min man redan helt sjukt hehe men han är världens underbaraste, i helgen så har det bara varit lungt och det va skönt att inte gå ut på krogen för en gångs skull.

Men han bjöd ut mig på middag istället så va trevligt så ringde lite vänner så vi vart åtta stycken som gick ut och åt så va en jätte bra kväll och hela helgen har varit super bra.

Ne blir väl och dricka mitt kaffe nu och sen göra mig i ordning lite så man blir klar nån gång idag hehe.

hoppas humlan svarar snart så jag kan åka till henne och bråka lite hehe






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0