Underbart väder!!!

Härligt med varma sköna vårdagar, så himla skönt väder ute idag så jäkla nice.
Längtar så himla mycket till sommaren nu så jag spricker snart.

Idag så har jag haft fönstret uppet hela dagen sen jag gick upp, och så fick jag känna första gången i år doften av nån som grilla, så härligt och känna =)

Annars idag har jag inte gjort så mycket Nermin jobbar som vanligt och jag har plockat och fixat lite här hemma.

Ska hem till mamma vid 5 tiden och äta, vart bjuden på middag där idag så ska bli trevligt.
Annars i helgen har jag inte gjort så mycket bara tagit det lungt.

Ne ska ta och fixa lite kaffe nu och vänta på Nermin ska bli klar med sin bil och komma hem.

Vart ett kort inlägg idag, men om jag orkar så kanske jag skriver senare ikväll när jag kommit hem från mamma.

Hoppas alla har en underbar dag i det fina vår vädret.

Puss o Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0