Underbara sol!!!

Idag har man hållt på för fullt i verkstaden, har varit skönt och haft saker och göra, och har varit så vart och skönt ute idag så vi haft dörrarna öppet på¨jobbet helt underbart.

Och så satt vi ute för första gången och tog vårat tre fika idag, så vart man njöt av både kaffe och solen och satt och bubbla lite.

Och när jag kom hem idag så vart jag rätt glad av och se posten hade kommit då va det först mitt skattebrev som hade kommit och jag får tillbaka nästan 3000kr så det tackar jag för trodde inte jag skulle få tillbaka så mycket. Trodde mer på att jag skulle få betala rest skatt istället.

Och sen hade det bästa av allt kommit =D papprena för mitt körtillstånd så nu blir det och kolla synen på fredag när jag är ledig eftersom Pär chefen som jag klarar honom haha ska på båt kryssning så.
Man får en fyra dagars vecka den här veckan med.

Så då ska jag och mamma upp på stan och kolla min syn så jag sen kan skicka in mitt tillstånd för körkorten.

Och sen så ska jag med mamma på handledar kurs eller vad det heter för körkortet den 7 maj =) så nu börjar det gå framåt med att äntligen kunna ta körkortet.

Annars så har jag inte gjort så mycket sen jag kom hem, har diskat och plockat lite hemma, och väntar på mitt hjärta som jobbar över idag med.

Så får se när han är på väg hem och då ska jag börja laga lite mat så man får någe och äta ikväll och har till matlåda imorgon.

Ne ska brygga lite kaffe nu tror jag och fortsätta lyssna på lite musik.

Hoppas alla haft en super bra dag i det underbara väder som vi fått idag.

Puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0