Underbar helg!!!

Igår så va jag och älskling ute och åkte och träffa massa kompisar på kvällen, han har äntligen blivit klar med sin bil så nu är den helt ny lackad och fin =)

Va en kanon kväll igår, skönt och hitta på något och ha en nykter helg, men jag va jätte flummig och och som man kan säga mitt gamla jag =) så folk undra om jag hade druckit hehe men icke bara mitt super glada jag.

Så några av Nermins kompisar sa det igår tänk om man kunde va lite som Linda och helt nykter fan va bra det skulle va =D haha för härliga grabbar det där man har alltid kul med det gänget.

Och idag har jag haft en helt dag med hjärtat bara han och jag, så först va vi till marieberg och kolla lite.

Nermin skulle ha laddare till sin mobil och jag kolla efter lite nya underkläder men hitta inget där.
Så då drog vi upp på stan och kolla lite och där blev det en BH och ett par trosor och en parfym till mig.

Sen drog vi och käka mat på Lokus riktigt goda pizzor måste jag säga =D.
Sen blev det mer äventyr med bilen, och sen hem en stund och sen upp på stan igen för och köpa lite kinamat framåt kvällen.

Sen skulle vi igentligen ut ikväll men blev sent och fick inte tag på folk.
Men så ringde några kompisar till Nermin rätt sent och skulle ut men jag orka inte följa med
Så nu sitter jag här hemma helt för mig själv med katterna och kolla på film och bara myser för mig själv.

Och min babybo är på krogen med grabbarna som jag tycker han gör helt rätt i och göra ikväll. Att ta en grabb kväll, tycker han kan behöva det med ibland jag måste ju inte alltid följa med jämnt.

Men han vill att jag ska följa med för han tycker om att ha med mig ut, men icke ikväll haha då fick han dra ut på krogen utan mig men lika glad är jag ändå.

Så får se när han kommer hem inatt sen, om jag är vaken då eller om jag har somnat.
Märker väl om det är en gosig karl som kommer och lägger sig brevid en och pussar en på kinden och säger han är hemma hehe sötnöten.

Ne nu är det slut babblat för mig ikväll tänkte bara kika in och skriva lite om hur mig helg har sett ut hittills

Hoppas alla har en super helg.

Puss o kram



Jag och mitt hjärta du betyder så mycket för mig, Jag älskar dig sötnöt!!!

finns inget som slår oss två, ett band mellan oss som aldrig bryts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0