tom, tom och åter tom!!!!

Vet inte vart jag ska börja nån stanns inte skrivit på ett tag som vanligt, just nu känner jag mig bara tom inom mig.

Varken känner eller tänker känns bara tomt.

Redan när jag vakna i morse så kände jag mig allmänt ledsen och besviken, till en vis del vet jag vad det beror på men alla känslor inom mig just nu kan jag inte förklara.

Så jävla jobbigt känslor om att det känns jag inte kan lita på folk,känslan av att känna mig rädd att bli sårad.

Så himla mycket ärr inom mig som gör att jag inte orkar med alla känslor när dom väl kommer upp.
Just att känna mig besviken och rädslan av att känna att den man älskar ska svika än och inte kunna lita på.

Annars så går det bra med allt annat rullar på bra i verkstaden men synd att min period snart är slut men ska försöka förlänga efter sommaren så jag kan få vara kvar.
Trivs där som fisken i vattnen och det börjar gå riktigt bra för mig nu, chefen hehe som jag kallar Pär som har verkstaden känner även han att det funkar bra och vill ha mig kvar så är kul.

Men har dragit mig undan mycket på sista tiden även när jag är på jobbet så går jag och plockar med mitt och känner inte mycket för och prata.

Och väl hemma är jag i min egen värld och känner inte mycket för någe då heller.

Hände saker i helgen som fick mig att bli riktigt ledsen och besviken och bara fick mig att känna att jag skiter i allt snart.

Jag är som en mur just nu och jag vill inte känna och vara som det just nu, vill ha tillbaka mitt glada jag igen.

Känna att livet leker och allt är underbart men just nu känner jag inget av det!

Ne ska väl fortsätta dricka mitt kaffe nu och lyssna på musik.

Synd det inte är fint väder idag som igår.

Tog en promenad för mig själv igår med hörlurarna i örona och bra musik och bara gick.
Kändes riktigt skönt.

Men blir ju inte mer glad av det här jävla vädret.

Hoppas alla haft en underbar påsk iaf.



Puss o Kram



3/4 -10



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0