Mycket just nu!

Alldeles för mycket just nu som går runt i mitt huvud, känner mig nästan kvävd av saker just mig.
Mycket som händer runt mig på en och samma gång och det får mig och känna att jag inte vet hur jag ska handskas med allt.

Går bra med utbildningen som snart är slut tyvärr men som ska försöka få till en ny period i höst och förmodligen gör man blir kvar i verkstaden och som tillslut gör man jobbar där helt sen som är kul

Men inte haft möte med min handledare än på arbetsförmedligen så just nu vetm an inget hur det ser ut om man kan på en period till för om jag ska kunna få det så måste vi få klart på att dom han gå in med 80% av min lön när perioden för utbildningen är klar annars så kan jag inte fortsätta.

Känner bara jag vill ha klart på allt nu så man vet hur det kommer se ut och bli framöver och både jag och pär vill att jag blir kvar i verkstaden för att det funkar så bra och jag redan klarar så mycket själv efter lite över 4 månader.

Ser riktigt bra ut just nu, men så länge saker inte är klart och man inte har koll på hur det kommer se ut så känns det inge vidare och min dröm kan inte gå framåt och jag kan inte pusta ut och känna mig glad just nu.

Och nu så är det även på gång med körkortet oxå äntligen som får mig att känna mig glad iaf för längtar så att kunna ha körkortet plus att för att kunna gå vidare med bilmeck så måste jag ha körkort.

Och ger mig större chans och kunna fortsätta och va kvar för att man ser att körkortet för mig är på gång.

Sen är det så mycket annat som är runt mig just nu som gör det känns som att jag bara skriker inombords, för mycket helt enkelt.

Får mig och känna mig nere och dra mig undan och jag känner mig förvirrad och massa.

Känns som att allt bara är en kaos just nu med mina känslor och tankar och jag har svårt och handskas med det som bara gör mig ännu mer förvirrad.

Vill bara kunna hitta mig själv just nu, men kan inte och det är skit jobbigt.

Tror jag grubblar på väldigt mycket just nu oxå som gör att jag känner mig osäker och rädd
som får mig och känna mig rädd för och bli sårad och förlora den jag älskar mest i mitt liv.

Och det för att jag har blivit sån här lite tror jag, med tanke på att mannen i mitt liv just nu betyder så himla mycket för mig.

Och för att jag har blivit så himla sårad mycket sen tidigare gör att jag är rädd just nu för och förlora honom med och bli sårad och sviken av honom.

Ne ska fortsätta dricka mitt kaffe nu och lyssna på musik.
Ska snart göra mig i ordning lite och fixa här hemma för ser ut som kaos här hemma har varit så mycket i verkstaden i veckan så har inte orkat ta tag i hemmet något.

Kanske skriver mer senare om jag orkar.

Hoppas alla har en bra helg iaf.
Själv så blir det mycket tid för sig själv då min man jobbar mycket hela tiden och även jobbar den här helgen oxå.

Puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0