Härliga väder!!!!

Så underbart väder idag =) glad man blir.
Har precis duschat och sitter nu och dricker lite kaffe och ska göra mig i ordning om en stund.
Väntar på mamma ska ringa för ska iväg med henne idag och kolla min syn,för ansökan till mitt körtillstånd.

Så jag kan skicka in det snart och få mitt tillstånd så jag kan börja köra nån gång.
Sen när vi ändå är på stan så tänkte jag försöka att klacka om min stövlar som börjar bli slitna så man kan ha dom på sig igen.

För börjar bli nu att man kommer ha dom mer nu när vädret börjar bli bättre och man har lite snyggare kläder och mer tunnare kläder på sig.

Och vågar just nu inte gå så mycket i dom för vill inte att hela klacken ska bli förstörd nu när själva sulan är sliten därbak.

Så passar bra och försöka fixa det idag när jag är ledig från verkstaden och ändå ska upp på stan.
Annars idag vet jag inte så mycket vad som händer än så länge.

Blir väl kanske och äta nått gott senare och glo lite film och mysa med hjärtat mitt =)
Och imorgon kanske han skulle bjuda ut mig på middag men inget bestämt än så får se.

Ne dricka upp mitt kaffe nu och sen sminka i ordning sig lite, innan mamma hinner ringa.

Hoppas alla har en helt underbar dag i det varma vädret vi har idag.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0