Vill inte dagen ska komma!!!

Imorgon så är det fredag och begravningen är, usch känns inge kul.
Vill inte inse det är sant,och att nu är det ett sista farväl.

Hade jobbiga mardrömmar inatt, vakna upp i panik och skrek och tårarna rann på mig.
Ne usch va inge kul hade svårt och somna om sen.

Så inatt har det inte varit mycket sömn, är trött och känner mig allmänt low!!!
Just nu så kämpar jag med och hålla tårarna inne.

Kommer bli jobbigt och sitta där imorgon, men kommer ändå va skönt och gå dit.

Har iaf träffat mamma en stund nu på dagen, åkte iväg och tog en fika.
Så känns skönt och ha fått snacka av sig lite det behövdes verkligen.

Och om nån timme kommer brorsan hit en sväng ska klippa en kompis till honom.
Så blir och få snacka lite med brorsan oxå.

Hoppas bara på nu och kunna få somna skapligt inatt och kunna få sova hela natten
blir upp tidigt imorgon för och möta upp vännerna och sen säga hejdå till Alle.

Allting just nu känns bara som en stor dröm en dröm som jag vill vakna upp ur men inte gör.
Sen kommer jag på mig själv efter ett tag att det är ingen dröm, det är verklighet.

Och då känns alltid helt plötsligt jobbigt igen =(

Ne ska göra mig lite kaffe nu och sätta på lite musik behöver lite annat och tänka på nu känner jag
Börjar bli väldigt jobbigt just nu.

Kram Linda

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag finns (F)

jag förstår dig

kram ta hand om dig

2009-10-08 @ 19:45:42
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0