Sorg!!!!




Första gången i mitt liv som jag önskar att tiden till fredag gick sakta.
På fredag kl 13 så ska jag på begravning för min älskade vän Alle som nydligen gick bort

Nu man verkligen inser att du inte kommer tillbaka vännen =( alla tårarn kommer tillbaka igen.
Men känns som man har gråtit alla tårarna man har och att det inte finns mer tårarn och fälla.

Men tårarna för dig slutar aldrig fälla vännen, önsknar du fortfarande kunde finnas här med din gura i högsta högg och sitta och spela och sjunga så fingrarna brinner hehe.

När man tänker tillbaka på tiden så får man ett leende på läpparna samtidigt som man känner en stor saknad och sorg.

Vet du finns där uppe bland stjärnorna och ser ner på oss dina vänner och din familj och att du tittar på oss med ett leende.

Mycket som känns tufft just nu och mycket osm hänt på sista tiden som ibland får mig och känna jag inte orkar med någe.

Men jag kämpar på och vet du hade sakt det till mig att allt ordnar sig hehe.

Känner den här helgen kommer bli tuff, och det känns inge vidare och behöva jobba från halv åtta på morgonen till halv tio på kvällen på lördag.

Nu kommer man iaf få ta ett farväl av dig hjärtat.
Hoppas du har det bra nu.

En vacker dag så ses vi där uppe och då blir det mycket skratt och härjande.

R.I.P Alle Sjödin du finns i mina tankar hela tiden.









Vi ses min vän saknar dig så =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0