Så trött!!!!



Men kan inte sova för mycket tankar i huvudet usch jobbig dag
vill inte dagen ska vara slut vill inte den här dagen ska gå så fort

Vill inte det ska bli morgon för det är morgonen jag måste ta mitt farväl
ett farväl jag ej vill ta.

Men vet att jag måste! Nu jag verkligen inser att du är en ängel en ängel som inte kommer och knackar på min dörr.

En ängel som jag inte får se på bra länge.

Du är en ängel jag vill ska komma tillbaka!

Önskar att det aldrig hade hänt, men tyvärr så gjorde det de
och det smärtar mycket.

Kommer inte kunna sova på hela natten och det känns jobbigt.
Varför blev det så här!?!
nog ingen som kan svara på det.

Men mycket sorg just nu finns det jag kommer aldrig bli av med mig sorg och min smärta för dig min vän. Jag måste bara lära mig leva med det.

Jag är glad och tacksam för alla vänners stöd just nu,för är nu jag verkligen behöver det som mest och under en tid framöver.

Nu jag inser hur underbara vänner jag har runt omkring mig. och det värmer  inom mig mycket
Ni finns där när jag fäller mina tårar ni finns där ett telefon samtal bort så fort jag behöver det.

Ni finns där när jag känner att jag ger upp.
Ni berör mig mycket, ni sätter er långt in i hjärtat på mig och det uppskattar jag.

Tack alla ni som finns och stöttar mig just nu jag behöver det verkligen.

Om några timmar kommer jag sitta där och ta mitt farväl bara tanken på det får mig och fälla tårar och känna hur jobbigt det är.

Imorgon kommer bli en tuff dag, en dag jag alltid kommer minnas.
En dag jag önskar att jag skulle slippa.

Min ängel jag saknar dig så, är tomt och kallt här utan dig.

Vi ses snart min vän jag lovar, det tar bara lite mer tid för mig.
men en vacker dag så lovar jag vi ses.

Vi ses sista gången imorgon på bra länge.
Hoppas du har det bra där du är nu hjärtat.

Vet du spelar din gura för oss där uppe istället.
Och att du spelar för oss imorgon från där uppe.

R.I.P Alle Sjödin du är mycket saknad ='(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0