Toppen dag på jobbet!!!



Har precis kommit hem från jobbet, har varit en toppen kväll på jobbet idag =) har varit riktigt kul
Tycker det är så roligt när jag och Martina får jobba ihop, är ju inte so ofta vi får det men när vi väl gör det så har vi otrolig kul på jobbet.

Hoppas på att det kan bli lite mer av det bara =) du är världens goaste gumman har alltid kul på jobbet ihop med dig.
Och imorgon så jobbar jag kväll igen, fast på ettan och Martina jobbar dag så jobbar inget med henne imorgon trist men ska kidnappa henne innan jag börjar och ta en rök med henne iaf =)

Nu har jag tagit mig ett glas coca cola och lyssnar på lite musik och tittar lite på nätet, och baby ligger redan och sover för han ska upp kl 2 inatt för att åka iväg och jobba fast han skulle va ledig, så va lite tråkigt att han börja så tidigt för hade tänkt kolla på nån film eller någe.

Så när han slutar imorgon då börjar jag så kommer gå om varandra imorgon, men är ledig lördag och söndag vad jag vet så blir väl antingen en mys kväll hemma imorgon och någe kul på lördag.
Eller så blir det kanske någe imorgon med får se vad man orkar för jag slutar ju kl 22 imorgon kväll så lite sent och ska då hinna hem och duscha och sånt innan, men det märker jag imorgon.

Låten som jag la upp för kväll hörde jag i Martinas bil på vägen hem hehe så börja digga lite där, vart riktigt sugen på att gå ut och festa när jag hörde låten.
Blir och försöka ta en krogrunda med Martina snart också va evigheter sen, ne ska glo vidare lite nu på datorn

Hoppas alla haft en bra kväll för det har jag haft fast jag har jobbat

Ha det göttans Puss Amy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0