Tjohooo!!!



Nu har man duschat och gjort sig iordning lite, trist väder är det ute idag också så vette fan om jag orkar gå ut i det här vädret.

Och så har jag kommit på vad dansen heter som jag lagt upp en film på i ett tidigare inlägg och det heter Shuffling och är en dans som är väldigt popelär i USA och i rave kulturen.

Man kan söka på shuffling i youtube och hitta massa klipp med folk som dansar det. Rätt kul och hitta på
Och det har jag fått för mig att jag ska lära mig, och det går väl sådär hehe.

Men har lagt upp en ny film klipp nu som ni som läser kan titta på, jag tycker iaf det vore riktigt kul och lära sig, så det ska jag göra nu.

Annars idag så händer det väl inte så mycket ska jobba imorgon mellan 7-16 så blir lungt,
Men ska förmodligen till stadium men baby sen när han har slutat jobbet för han skicka sms förut och fråga om vi kunde åka dit.

Så blir ävl och göra det, är också så typiskt att när väl älskling är ledig jag som alltid är ledig annars jobbar just den dagen han inte jobbar.

Och imorgon skulle han va ledig och då kände jag men va skönt då kan vi hitta på någe kul och det ska va fint väder och allt, ne tro på fan att jag då kommer på sen att den dagen jobbar jag igen som han är ledig.

Det slår aldrig fel hehe men är skönt jag jobbar dag iaf blir det inte hela dagen försvinner, så blir man får hitta på någe kul när man har slutat istället.

Och imorgon åker mig smula till gbg =(  hela helgen kommer sakna henne som fan.

Ne nu blir det och lyssa på lite mer musik och äta någe kanske börjar bli rätt hungrig nu
och sen så ska jag lära mig att dansa shuffling också hahaha.

Ha det göttan puss Amy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0