tjo!



En riktigt skönt låt som får mig och tänka tillbaka på underbara minnen.
Har precis gjort mig iordning, och sitter och väntar på mamma ska träffa henne en stund.

Och sen ska jag iväg och jobba mellan 14:30-22:00 sen är jag väl ledig onsdag och torsdag, blir och träffa smulan
en sväng imorgon på eftermiddagen, så ska bli trevligt.

Hade en underbar dag igår med smulan, blev fika sen en sväng på stan och efter det så klippte jag och färga hennes hår, åkte sen till hästhagen med Fredrik och Jonas och åt glass och lite sånt. va mycket trevligt en helt underbar dag.

Ne ska lyssna på lite mer musik nu innan mamma kommer och hämtar mig.

Hoppas alla har en toppen dag i det fina vädret.

Ha det göttans puss Amy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0