Tankar





Riktigt bra låt, en låt som faktiskt visar på hur kärleken kan vara och hur mycket smärta kärlek kan ge
Hitta den här låten ikväll och lyssna nycket på den, och den fick mig att börja tänka mycket!
Saker jag varit med om och hur mycket man har blivit sårad av nån man trodde tyckte om en mycket

Är sjukt igentligen hur mycket nån kan såra en och hur många tårar nån kan få en att fälla! fick just mycket tankar på vänner, hur mycket mina vänner betyder för mig och hur mycket dom har funnits där för en när man haft svåra perioder i livet.

Är väldigt tacksam för dom vänner jag har dom är få men betyder så mycket och dom finns verkligen för en
Har ibland svårt och uttrycka mig i ord för mina vänner hur mycket dom verkligen betyder,och är kanske inte alltid så duktigt på att höra av mig till alla.

Men ni betyder mycket för mig och jag hoppas ni vet det, sen är det då också min älskade pojkvän så är helt underbar,som har kommit in i mitt liv.
Och det är nog det bästa som kunde hända mig, när allt var som värst i mitt liv och den tiden som jag hade det osm mest jobbigt.

Så kom han in i mitt liv och det är jag otrolig glad över, han är en underbar människa och en otrolig pojkvän som är guld värd, kunde jag ge han himlens alla stjärnor så skulle jag göra det utan att blinka.
Jag är inte alltid så bra på att säga till honom hur mycket jag uppskattar allt han gör för mig, men ska bli bättre på det för det är han verkligen värd.

Han finns alltid där och torkar mina tårar när jag är ledsen, han finns alltid där och försöker på mig le! han orkar stå ut med mig när jag har en dålig dag, och faktiskt förstår mig istället för att bli arg på mig.
Tack för du finns hjärtat du betyder mycket och jag älskar dig så <3

Sen är det också min älskade Lillan =) ögonstenen i mitt liv min älskade lilla syster som verkligen är en stor del av mitt liv, mycket som jag inte hade klarat utan henne! hon som lyfte upp mig igen när livet verkligen va mörkt för mig
och jag hade gett upp allt. Tack för du finns min älskade Lillan! syrran älskar dig hoppas du vet det finns alltid vid din sida när du behöver mig.

Det här inlägget är ett inlägg som jag tillgänglar min pojkvän och mina vänner och även min älskade lilla syster som har funnits mycket för mig. Ni betyder mycket och säger det inte så ofta så men jag hoppas ni vet

Puss Amy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0