Piggelin!



Har gjort mig lite gott te och sitter och kollar på gamla avsnitt med big brother på tv 400
hehe rätt kul och se på faktiskt, kommer ihåg när dom gick och man satt hemma och kolla på varje avsnitt
är flera år sen och man va en liten tonårs tjej som tycker det va skit bra hahaha.

Och pigg är jag oxå kan inte sova, verkligen skönt man slipper gå upp tidigt imorgon iaf, tycker bara det är så himla konstigt att jag kan va så pigg när jag sov så dåligt inatt och har varit trött hela dagen.
Men ne är pigg som en piggelin =)

Ne ska göra mig lite mer te nu och fortsätta kolla och sen försöka lägga mig, en bra låt och lyssna på får ni också ni som läser.

Sov gott sen allihop

Natti natti puss Amy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0