Pigg

Jaha då har man skaffas sig blogg då =) många av mina vänner har blogg så tänkte jag skulle skaffa det jag med nu då hehe. Idag har jag inte gjort så mycket tog en fika hos min älskade mormor på förmiddagen,sen hade jag två klippkunder. På eftermiddagen/kvällen var jag hemma hos min älskade vän Bettan och drack kaffe och snacka skit,va mycket trevligt. Hon flyttar upp till Gävle om två veckor så är lite ledsen i ögat för tillfället,men hoppas på jag hinner träffa henne en gång till innan flytten. Kommer sakna min älskade vän väldigt mycket =( men kan hända att hon känner för och flytta tillbaka igen till hösten,så får hoppas på det. Kommer bli tomt här utan henne! men va kul och träffa henne idag vart mycket tjejsnack och mycket skratt,så hon liva verkligen upp min dag. Men kändes lite tråkigt att behöva åka hem igen sen. Annars så har jag bara suttit hemma och lyssnat på bra musik och bara varit,och klockan är 02:51 just nu och jag är fortfarande pigg! inte ok för jag kan verkligen inte sova. Ne blir väl och lyssna på lite mer musik nu och ta sig en cigg och snart försöka ta mig till sängen och sova,kommer försöka göra iordning på bloggen lite snyggt snart när jag har kommit in lite mer hur man gör haha.










Ha det göttans puss Amy

Kommentarer
Postat av: sofia

Hej gumman! Vad kul! Ett tips är att dela upp texten lite med mellanrum så det inte blir en ända text, blir lite jobbig läsning annars. puss

2009-05-19 @ 15:45:38
URL: http://sofiabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0