Mys kväll !

Blev lite mys nu med tända ljus framför tvn, vart lite hungrig nu på kvällen så gjorde mig iordning lite kyckling med potatis sallad, coleslaw och paprika riktigt gott *mums* och så går Blade 2 på tv nu också så sitter och tittar på det

Blir en riktig myskväll för mig själv, och imorgon kommer älskling hem igen så får träffa honom en sväng imorgon! sen får jag se om han åker på torsdag igen eller hur det blir.

Ne nu ska jag fortsätta kolla på filmen och mysa ner mig i soffan igen

Hoppas alla får en bra kväll


                                                     





                                                                                                  Puss Amy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0