Inte min dag idag!!!!





Är inte min dag idag! har sovit jätte dåligt inatt pågrund av att magen har varit igång igen är inte okej så har haft jätte ont.
Och så ska man jobba kväll på det här också *suck* hoppas bara jag orkar med kvällen nu, för jag skulle kunna somna snart.

Har precis duschat i alla fall och ska snart fixa till mig lite, innan Martina kommer och hämtar mig för att åka till jobbet. Jobbar imorgon kväll också så blir lite sovmorgon imorgon så det är skönt kommer jag behöva känner jag.
Sen är jag väl ledig lördag och söndag vad jag vet

Det ända jag har uppbokat nästa vecka är fredag annars så vet jag inte hur min vecka ser ut.
Ne ska väl ta och göra mig iordning nu innan jag ska iväg så jag hinner umgås med baby lite innan jobbet.




Hoppas alla får en toppen dag

Ha det göttan Puss Amy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0