......



Nu blir det snart och åka iväg med älskling till stadium och kolla lite, och sen hämta kläderna hos mamma jag ska ha.
Och sen handla lite gott till ikväll och äta, älskling är ledig imorgon och som vanligt jobbar jag på hans lediga dag.

Så är lite trist men är skönt att det snart är helt iaf och att det ska bli riktigt fint i helgen, Och snart blir man 25 år usch och tvi börjar fan bli gammal nu.

Men på tisdag stannar jag vid 25 år och sen blir jag inte äldre har jag bestämt haha, och sen tar brorsan studenten på fredag nästa vecka, fan vad tiden går fort tycker det inte va länge sen man själv stod där och tog studenten och nu gör brorsan det.

Jag börjar verkligen bli gammal nu åren går så himla fort usch.
Så blir man har lite kalas på tisdag för släkten har igentligen ingen lust, men mami som vill jag ska ha det så jag får väl ha det då så blir alla nöjda.

Ne nu ska jag kolla lite mer på tv innan älskling ringer och säger han är påväg och ska hämta mig.

Ha det göttan puss Amy

Smulan det är inte okej hahahaha så jävla klockrent, hela kvällen igår men kul som fan va det.

Kommentarer
Postat av: Evelina & Nova

nu får du allt ta och uppdatera, längesen nu=)

2009-06-05 @ 10:17:19
URL: http://pokerfaace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0