Bra dag!!





Har varit en riktigt bra dag idag, min älskling kom hem efter att ha varit ute på jobb i en vecka =)
så har varit iväg med honom och handlat lite,och sen kollat lite på marieberg och så.
Sen blev det hem och fixa lite och så, gjorde iordning hela garderoberna med kläderna och torka ur och så mycket fint blev det =)

Sen nu på kvällen har vi ätit tacos *mums* och kollat på Rush Hour 2 så himla rolig film vad jag tycker skratta så tårarna rann på mig hehe.
Och nu står baby i duschen och ska väl kanske iväg och ta en öl eller någe många kompisar som är ledig imorgon, eftersom det är röd dag imorgon.

Men jag jobbar imorgon kväll så blir lite lungt för mig men kan va kul och gå ut en sväng, och så får jag jobba med min underbara barndoms vän Martina imorgon =) så kommer bli riktigt rolig kväll kan jag säga hehe.

Ne nu ska jag dra

Hoppas alla har en toppen kväll

Ha det göttans Puss Amy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0