Åhhh

Har varit med mamma idag en sväng hos mormor och druckit kaffe och snackat lite, sen har jag ätit lite hos mamma och så drog jag syrran och mamma till marieberg en snabbis. Åkte och handla med mamma innan hon körde hem mig också.

Och nu så sitter jag här hemma framför datorn och är piss trött *suck har varit det hela dagen med tanke på att jag inte har fått sova nått nästan inatt, så har varit på pissigt humör hela dagen! Så är jätte seg men samtidigt är jag rastlös som satan. Fattar inte hur det kan gå ihop?

Ne har verkligen inte varit min dag idag kan jag säga,har fått damp på allt och alla hela dagen! är en sån dag man bara helst ska låta mig vara!!!  Så blir nog för mig en film kväll idag och bara slappa i soffan framför tvn.





Är skönt i alla fall att det är så fint och varmt väder ute det gillas =) är härligt med sommar tycker jag! är den bästa tiden på året.

Och så måste jag ju också säga att jag kan fortfarande inte med den här bloggen och det ger mig också damp,för det ända jag har kommit på det är hur jag lägger upp bild i mina inlägg.

Men vill lägga upp musik också men vet inte hur man gör och inte kommer jag på det heller! håller på och plockar och har mig på sidan men nej jag kommer inte på det och jag blir galen,för jag vill kunna lägga upp nån låt som jag kanske har fastnat för just för dagen.

Så om det är nån som kan och vet hur man gör och gärna skulle kunna slänga lite tid på mig för och lösa mitt problem,så vore jag jätte glad =D

Ne nu blir det ut och ta en cigg och en stor kopp kaffe det behöver jag just nu kan jag säga


Från igår när jag var hemma hos Bettan men hennes söta lilla hund Sandy

Kort från igår hemma hos Bettan med hennes söta lilla hund Sandy


Ha det göttans puss Amy



Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: Jaa jag är inte så bra på att förklara saker, men om du vill ha hjälp med din blogg så rekomenderar jag dig att kolla in på http://www.designadinblogg.se/ :)

2009-05-19 @ 20:42:41
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: sofia

bloggdesign.se är också bra =)

2009-05-19 @ 21:58:48
URL: http://sofiabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0