Trött!!!




Somnade sent inatt kunde inte sova, och så skulle jag upp vid 8 för att åka iväg på kurs på jobbet hela dagen.
Så har varit som ett lik idag, hållde på och somna på kursen haha men lyckades hålla mig vaken

Och nu sitter jag hemma och lyssnar på musik och tar det lungt, funderar på att hoppa in i duschen snart och sen ta och städa lite.

Ikväll kommer min smula igen och sover över, ska bli trevligt känner jag har så mycket tankar just nu och så mycket och snacka om, så ska bli skönt att hon kommer ikväll.

Och ska jobba imorgon kväll känner det behövs lite mer timmar den här månaden så att det blir lite pengar i juli också, och så jobbar jag lördag morgon också.

Ne fan nu blir det lite kaffe och sen duschen.

Hoppas alla har en bra dag.

Ha det göttans puss Amy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0