Toppen kväll igår!!!!

Jobbade igår mellan 7-16 med min underbara Martina, hade jätte kul dag på jobbet men vi va sega båda två hehe
Sen när jag kom hem så träffa jag på älskling och Pekka en kompis utanför, och dom hade varit på systemet

Så vart och lägga vin på kylning och dom drog och käka, och jag hoppa in i duschen medans dom va iväg, sen så drack jag lite vin och gjorde mig iordning, och så drog vi hem till en kille på förfest som heter Eric, och träffa massa trevligt folk.

Åkte sen vidare hem till Emil för han och hans bror hade fest för dom precis har fyllt år, så va där en stund och sen så drog vi med dom till Frimis.

Va riktigt kul efter krogen så drog vi först hem till kekke och hämta lite och och satt och lyssna på musik en stund och sen hem tillbaka till Emil som hade efterfest hemma.

Så va hemma runt 5 tiden imorse, hade en riktigt toppen kväll igår =) roligaste jag haft på länge.
Och idag så har jag och älskling bara legat i soffan och kollat på tv och varit jätte sega.

Annars en riktigt soft dag

hoppas alla haft en bra helg

Ha det göttans puss Amy

Från igår när jag var hemma hos Bettan men hennes söta lilla hund Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0