Tjena!!!



Får be om ursäkt att jag inte skrivit på länge men har varit så mycket annat!
Igår så va man och kolla när lillebror tog studenten =) va riktigt kul och se att det va hans tur nu
Men tiden går alldeles för fort, va 4 år sen man själv tog studenten.

Och jag märker verkligen hur åren bara försvinner och små syskonen blir bara äldre och större, helt sjuk!
Så jag säger grattis stort till dig lillebror till studenten,och hoppas på framtiden för dig kommer se bra ut.

Syrran är mycket stolt över dig =D fan att du ska växa så fort hehe *tår*

Och idag så åker man från stan och kommer hem imorgon nån gång,känner det ska lbi skönt och komma bort känner jag behöver det just nu, få tänka på lite annat.

Så håller på och packar väskan med allt jag ska ha med  mig.
Och så måste jag tacka smulan oxå för en mycket trevlig tjejkväll igår får vi snart göra om.

Bilder från brorsans studenten kommer lite senare har ny mobil och orkar inte installera allt idag så får bli en annan dag, men bilder kommer.

Hoppas alla har en toppen helg

Ha det göttans puss Amy the gb




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0