Tankar!!!



Sitter och lyssnar denna låt jag lagt upp på repit hela tiden, och tänker mig bort.
Känner att det är så mycket tankar just nu som för pestar min hjärna =(

För mycket just nu runt mig och jag mår inte bra men säger inget håller allt inom mig.
Känner med trött och sliten hela tiden, men ändå kan jag inte sova.

Vill bara bort härifrån orkar inte med ett skit just nu, få annat och tänka på och få komma bort från stan.
Vill passa på också och tacka min kaksmula så mycket för fika och pratstunden idag behövde verkligen få snacka ur mig

Du är en sann vän som alltid finns där i bra och dåliga tider, och du lämnar mig aldrig i skiten, och det uppskattar jag och är väldigt tacksam för.

Du är min bästa vän en vän som finns med mig livet ut.

Ne ska ut och röka nu och sen lyssna mer på musik.

Hoppas alla haft en bra dag

Ha det göttans puss Amy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0