Sry!!1



Att jag har varit dålig på och skriva på sista tiden men har varit så mycket annat och har itne haft orken heller.
Under midsommmar helgen iaf så åkte jag med älskling till stockholm och hälsa på hans kompis Jocke.

Va riktigt kul faktiskt och så va det skönt och komma bort från stan ett tag behövde verkligen det kände jag.
Sen igår så började jag på migg sommar schema för hela sommaren så jobbade mellan 7-16 igår sen efter jobbet åkte jag hem och gjorde mig iordning och träffa smulan en stund.

Sen på kvällen så kollade jag film med älskling och slappa i soffan bara va rätt skönt, och idag så är jag ledig så håller på och städar och lite så här hemma behövs verkligen.

Och sen tänkte jag väl kolla med mamma om hon har lust och ses en stund va så länge sen om hon inte har jobbat inatt och sover förstås. och sen blir det väl och träffa smulan i eftermiddag sen.

Sen jobbar jag imorgon kväll och så jobbar jag torsdag och fredag dag sen är jag ledig lördag söndag och måndag jobbar tisdag kväll så blir en skön vecka =)

Och så är det ju så fint väder ute igen nu så man kan ju inte bli annat än glad.

Ne nu ska jag fortsätta och städa här och ska försöka bli bättre på och skriva också.

Hoppas alla haft en underbar midsommar och att alla mår toppen

Ha det göttans puss Amy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0