Soooommmaaaarr =)



Äntligen här det härliga sommar vädret tillbaka och jag har nu kommit hem och gjort mig iordning efter att ha jobbar min första vecka på mitt sommar scheman och nu är jag ledig till tisdag eftermiddag så är nice.

Och nu sitter jag och väntar på att älskling ska komma och hämta mig så ska vi iväg till marieberg coh kolla lite och sen till bolaget, och sen ikväll så blir det grilla och festa lite, med goa gänget =)

Sitter och lyssnar på musik och den låten som jag lagt upp får mig och tänka på underbara sommrar en härlig sommar låt.

Känner på mig att den här jobbaren kommer bli toppen fast jag kommer jobba så mycket, kan inte va annat än glad just nu för att det är sommar och härligt väder.

Men fick höra någe jobbigt på jobbet idag som fick mig och tänka tillbaka på förra sommaren när jag inte mådde bra och vart utsatt för mobbning på min jobb.

Och det va jobbigt och höra det som jag fick idag, men försöker koppla bort det och ta det när den dagen kommer, men säger bara det att ingen sätter sig på mig och det vet dom om, jag tänker inte hålla käften längre och ta mer skit som jag har fått göra i ungre dagar.

Ne nog om det =) jag är glad och det tänker jag fortsätta vara.

Ska börja röra mig nu för nu är snart baby här =D

Hoppas alla får en underbar sommar helg.

Ha det göttans puss Amy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0