Skönt väder!!

Det är så himla härligt väder idag =) 24 grader varmt ute skönt att sommaren äntligen är tillbaka igen och det ska hålla i sig hela veckan så är riktigt skönt.

Och om några timmar ska jag åka iväg för och jobba ikväll känns ju mindre kul när det är så fint väder.
Och så jobbar jag imorgon på dagen och på fredag också, men sen är jag ledig hela helgen

Så är skönt iaf att man kan få njuta av sommar värmen i helgen iaf, och så jobbar jag ju dag dom två dagarna nu innan helgen så då hinner man ju va ute lite också.

Får hoppas på kvällen går fort idag och att det går bra ikväll mycket nya sommar vikarier som börjat nu så är lite nytt för dom, men dom är toppen tjejerna jag redan har träffat =) jätte trevliga och man har kul ihop med dom.

Så det kommer nog gå riktigt bra i sommar, vet inte vem jag jobbar med ikväll men är väl nån av dom goa tjejerna kan jag tänka mig.

Ne nu ska jag försöka få i mig någe och äta och sen plocka lite innan jag ska iväg och jobba

Hoppas alla har det toppen i sommar värmen.

Ha det göttans puss Amy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0