Seg!!!!




Jaha då kom man hem från jobbet för en stund sen, är seg som fan idag känner jag bara skulle kunna gå och lägga mig.

Har jobbat med Martina idag så har varit riktigt kul på jobbet idag,  mycket flum blev det.
Och så jobbade iag igår kväll också med Senija, så har haft en skön jobbar helg.

Och nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig iordning, blir och festa lite ikväll.
Får hoppas på jag orkar hålla mig vaken bara.

Är sugen men ändå inte på att göra någe ikväll men blir väl bättre när jag har fått piggna till lite.
Ne nu blir det sätta på stereon med bra musik och sen slänga in sig i duschen.

Och älskling va så gullig igår =D hade köpt räkor och grejor när jag kom hem från jobbet igår kväll.
Sen blev kolla på film och äta räkor och bröd mumsigt vad det =)

Hoppas alla har en bra helg

Ha det göttans puss Amy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0