Halluuuu!!!




Igår så va jag med smulan och sola och fixa lite, hon hade sovit kvar hos mig till igår och så va fredrik hemma en sväng och käka och duscha lite så va kul och få träffa honom en stund också, men va tråkigit när han va tvungen och åka igen.

Annars igår så gjorde jag inte mycket, låg i sängen hela kvällen och kollade på film va rätt kul skratta så tårarna rann.

Kollade på next friday och friday after next älskar dom filmerna dom är så roliga i dom filmerna, och sen blev det sista filmen för kvällen som blev vi hade i alla fall tur med vädret igen.

Men tyckte inte den va så himla bra, men gick och titta på iaf, och nu så har jag duschat och gjort migi ordning och ska snart träffa mamma och hitta på någe.

Så sitter och lyssnar på musik och tittar lite på nätet.

Skriver kanske lite mer senare.

Gumman jag säger bara spottar bra , spottar fint , du vet hur vi spottar när vi spottar med stil =P hehe

Ha det göttans puss Amy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0