En låt som får mig och tänka




På tiden då jag blev så sårad  och  mådde så fruktansvärt dåligt.
Låten stämmer in så himla väl på hur jag en gång hade det.

En tiden jag helst inte vill tänka på, men som ibland kommer upp i mina tankar,och som påminner mig at ta vara på det jag har och aldrig låta någon sätta sig på mig


Men även också hur rädd jag är för att bli sårad igen, och att jag ska få genom gå det igen.

Är glad att jag träffat en så underbar kille i mitt liv nu som jag har gjort, är samtidigt så rädd för att bli sviken igen.

vet det aldrig skulle kunna hända men det finns i mina tankar hela tiden, har man blivit sårad så mycket så finns rädslan där hela tiden.


Han är mitt liv,och han har gjort det så mycket bättre innan jag träffa honom så va allt svårt mådde skit och kände
 livsglädjen inte fanns där.


Sen kom han som ett ljus in i mitt liv =)


Älskar dig Fredrik du står mig så varmt om hjärtat och du betyder så mycket för mig.

Släpper dig aldrig <3


Puss Amy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0