Tjoho!!!




Nu har man kommit hem från en kväll och jobbat, har gått bra ikväll för jobba med Martina så va riktigt soft kväll
Synd man inte jobbar ihop oftare.

Sitter just nu vid datorn och glor och lyssnar på den här låten på repit, riktigt skön låt.
Får mig och tänka på mycket.

Under en tid nu så har jag inte mått så bra från och till, och visst jag mår fortfarande inte ok.
Är nere från och till och mycket tankar som går i huvudet på mig hela tiden.

Men jag hoppas att jag kommer börja må lite bättre snart, men är så mycket just nu runt mig som får mig och tänka så mycket, och som får mig att inte må spec bra.

Men är glad för jag har min bästa vän som stöttar mig igenom allt och alltid finns där för mig.
Det betyder så otroligt mycket att hon bara finns där.

Smulan tack för allt du gör för mig och för att du alltid finns där när allt känns så svårt, och får mig och må skit.
Tack för den vän du är och du är en vän som föralltid kommer finnas i mitt liv.

Ställer upp på dig och finns för dig precis som du gör för mig =)

Ne undra om man ska kolla lite på tv och låta tankarna flyga sig bort, mycket jag känner jag har och tänka på just nu.

Hoppas alla fast en bra helg min har varit toppen fast jag har jobbat.

Tack för en underbar kväll igår smulan =) får snart göras om

Ha det göttans Puss Amy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0