Tjo!!!

Va ett tag sen man skrev men har jobbat så mycket så har inte haft någon ork.
Har jobbat hela veckan och helgen men va ledig i fredags så va med pappa, älskling och min älskade vän
till powe meet med pappas fina lincon =) och fredrik fick köra den

Annars har det inte hänt mycket jobba i lördags kväll och sen jobba jag igår på dagen, och har jobbat dag tur i dag med.
Sen efter jobbet så träffa jag smulan min, och tog en fika och snacka skit, behövdes får jag lova.

Och nu sitter jag hemma och slappa ledig imorgon så det är skönt, är hemma själv förmodligen tills imorgon då min
älskling ligger ute på jobb den här veckan.


Ne blev inte så långt inlägg idag är helt slut så ska slå på en film och slappa.
Men försöker skriva lite imorgon

Hoppas alla har det göttans

Puss Amy








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0