Tjo flöjt!




Har varit dålig på och skriva på sista tiden men har inte haft ork till någe
Annars i helgen så har jag haft tjejhelg med smulan, har varit trevligt
Vart utgång både i fredags och igår så rätt fett seg idag.

Har en dag idag när allt bara känns blä, sitter i soffan och slappar och den här låten jag har lagt upp går på repit hela tiden, nya favvo låten för tillfället.

Allmänt tanksprid idag usch, och känner mig inte ledsen men nere
Känner mig tom hela jag.

Och är ensam hemma tills imorgon och har varit hela helgen för Fredrik är i smögen och kommer hem imorgon
Så han har haft en kill helg med grabbarna och jag har haft min tjejhelg men har saknat honom mycket här hemma.

Ska bli skönt när han kommer hem igen! och ikväll så blir det bara slapp i soffan och kolla film.
Orkar inte göra ett skit idag är så himla seg.

Är knappt så jag orkar ta mig upp ur soffan idag, känner verkligen att man har varit ute två dagar på raken.
Börjar bli för gammal för det men kul har jag haft iaf.

Ne nu blir det lyssna på mer musik och sen glo film hela kvällen
Kanske skriver mer senare

Hoppas alla haft en super bra helg

Puss Amy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0