Allt är jobbig just nu!!!



Sitter framför datorn och lyssnar på den här låten, känner just nu för och bara sätta mig i en bil och dra plattan i mattan och åka nån stanns, med den här låten på högsta volym.

Fan vet inte vad det är med mig men just nu mår jag inge vidare, känner mig så himla ledsen och tårarna bara rinner
ner för mina kinder.

Allt känns bara jobbigt för tillfället =( har varit så här ett tag nu, och är jobbigt på jobbet och massa annat.
Visar inte utåt hur jag mår men är så ledsen inom mig hela tiden.

Känns som jag har kommit in i en period då jag bara mår piss känner mig ensam m.m
Men jag vet jag inte är ensam, men känns så bara för jag mår som jag gör.

Den här låten får mig bara och sväva mig bort, och försöka glömma allt.
Känner jag har så mycket sår inom mig som aldrig vill läka, är så rädd för och bli sårad och sviken igen.

Vet det inte kommer bli så, men finns saker som påminner mig om alla mina sår jag har som jag vill ska kunna läka
men som jag vet att hur mycket jag än försöker så kommer dom aldrig göra det =(

Och mycket av det som får mig och må såhär, känner just nu det bara är en person som förstår! och det är min bästa vän min smula och min själsfrände. Hon är den som verkligen förstår och verkligen stöttar mig i allt.

Och som bevisar på vilken underbar vän hon är, utan henne är det mycket jag inte skulle klara av.
Men hon gör mig stark och får mig att orka stå på mina ben många dagar, när allt verkligen känns piss.

Hon som får mig och skratta när tårarna bara rinner och inte kan sluta.

Hon är för mig ett äkta bevis på evig vänskap och en underbar vän som är värd världens alla stjänor.

Tack för du finns smulan när jag behöver dig som mest.

Puss Amy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0