Tjingeling!!!




Sitter och lyssnar på den här underbara låten
och bara chillar framför datorn.
Har mest bara blivit lungt idag under kvällen, har inte orkat göra ett någe.

Känner mig allmänt opepp på allt just nu har mest kännt mig loo och tystlåten idag
känner att jag bara har viljat vara för mig själv.och vädret gör ju inte saken bättre heller.

Blir inget med några klippkunder den här vecka för att tidens räcker inte till och i helgen så ska jag jobba
så hinner inte då heller, så blir till nästa vecka istället.
Lite trist med tanke på att jag behöver pengarna just nu men men.

Undra vad man ska hitta på för någe nu då!?! känner mig lite små rastlös, och Fredrik ligger och sover för han ska som vanligt upp kl halv 3 inatt för att han börjar jobba halv 4 så han har gått och lagt sig för länge sen
och så tidigt kan inte jag sova så blir man får sitta uppe ensam, trist men vad ska man göra.

Ne blir väl och lyssna mer musik och sitta och flumma för sig själv ett tag och hoppas på man blir trött och kan sova om nån timme.




Jag är en galen människa jag vet, jag blev född sån


                                        Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0