Skön remix



Som jag har hittat och fastnat för, gillar rytmen som är i den.
Sitter just nu hemma och gör inte ett skit, skulle ha festat lite ikväll men klara inte av det.

Hann bara hem till Kia och börja dricka lite så börja smärtorna i kroppen och komma och ett jätte strak högg av smärta i nacken.

Fick hjärtklappningar och kände hur panikångesten kom, så vart bara och åka hem.
Så la mig i ett varmt bad och sen så vart det lägga sig på soffan.

Och nu så börjar det släppa lite, är så trött på den här skiten orkar inte med det längre.
Blir helt insolerad för att jag mår som jag gör, och för att den där jävla panikångesten har börjat komma och plågat mig igen.

Vill bara kunna må bra nån gång, men blir nu att åka iväg och kolla ryggen och sen så boka en läkar tid så dom får kolla hela mig för nu är jag trött på det här.

Har börjat bli mer tystlåten är nere väldigt mycket, har insolerad mig i lägenheten totalt för att jag mår som jag gör och för att jag inte kan.

Har blivit så påvrästande för mig så jag har tappat matlusten och äter jätte dåligt nu, och så har jag problem från och till med illa mående som gör att jag många gånger inte kan få i mig någe.

Så har ett "jätte" rolig fredag kväll just nu men och sitta hemma för mig själv, menads fredrik är iväg och festar och har kul.

Men jag vet han inte tycker det är spec kul någe just nu för att jag mår som jag gör, det påverkar honom mycket oxå och han mår inte så bra han heller av det.

Han blir frustrerad när han se mig lida som jag gör och blir totalt insolerad och aldrig kan göra någe kul för att jag mår osm jag gör i kroppen, och han står och ser mig må piss och inte kan göra ett skit åt det.

Så det är svårt för honom med jag vet han så gärna vill hjälpa mig men han kan inte, och det får honom och må skit oxå, och jag vet att det är frustrerande för honom.

Men tanke på hur jag mår så blir jag även frustrerad och det gör att jag blir irriterand lätt och fräser och är allmänt på dåligt humör och det är för att det här är så påfrestande både fysiskt och psykist.

Jag hoppas på iaf att jag kan få hjälp snart på någe sätt och att nån hittar vad felet är.
Så ska iväg till en som håller på med rygg och muskler och låta han kolla mig och se om han kan hitta någe

och sen så blir det iväg till läkaren och genom kolla hela kroppen på mig för nu har jag fått nog jag orkar inte mer.
Är trött på smärtorna nu och dom tar musten ur mig. är trött hela tiden och känner jag inte har några krafter kvar

Känns som jag har gått in i väggen totalt.





Jag ligger i soffan och mår dåligt.



Nya modet vad tycks?


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0