Skit dag!

Trött på allt regn nu vill ha sol blir så trött av det här vädret känns inge kul blir så seg och har ingen ork till någe
Va iaf iväg med mamma och syrran en sväng till mormor men va så trött så ville bara hem.



Och nu blir det och mysa i soffan bara med kudde och filt och tycka synd om mig själv.
Blir nog bara och kolla på film idag och ta det lungt, haha sitter och lyssnar på njr.se nya radio på nätet som jag har fastnat för. och så är det någe skämnt klipp dom har från och till där det är nån som snackar med skit rolig röst

Skrattar lika mycket varje gång är så trött på dom andra radio programen på nätet, så har kommit in i en period nu när jag tycker NRJ är kul och lyssna på. Så är det som hörs i mina högtalare för tillfället =)

Funderar på vad det blir och äta idag och vart väldigt sugen på fiskpinnar och ris så får bli det och äta idag *mums*
hehe någe som jag tycker faktiskt är rätt gott, och som jag inte tröttnar på så lätt.
Så det va ju bra nu har jag redan klart vad det blir till mat iaf.

Ne undra om man ska ta och slappa lite framför tvn nu och ta det lungt en stund innan det är dags för och laga lite mat



                                              skriver kanske mer lite senare


                                                                Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0